Ascultarea de Dumnezeu contează

Domnul a spus lui Saul că ascultarea contează mai mult decît jertfele/slujireile (1Sam. 15:22-23). Saul știa ce-i place poporului, dar nu știa ce-i place Domnului. Saul s-a temut de popor, dar nu s-a temut de Dumnezeu. Îmi dau seama Doamne că planetele și legile naturii sunt mult mai ascultătoare de Tine, căci ele niciodată nu te-au dezamăgit. Cei ce cred în Isus demonstrează credința lor prin ascultare de El(In 8:47). Există un preț pe care trebuie să-l plătesc dacă ascult de Tine: smerenia, lepădarea de sine și tot ceea ce îți place Ție, dar nu îi place firii mele. Doamne voi asculta de Tine, căci, neascultarea mă va costa cu mult mai mult. Voi asculta de Tine Domnul în mod categoric, întotdeauna și imediat (Lc 11:28). Ajută-mă Doamne te rog, categoric să nu ascult de păcat/firea păcătoasă (Rom. 6:12,16) și de Satan (Mat. 4:1-10). Doamne știu că trebuie să ascult și de oameni, dar dă-mi te rog înțelepciune ca să mă feresc de cazurile cînd ascultarea de oameni nu-Ți va fi pe placul Tău (F.A. 4:19, 5:29). Deci, ajută-mă să ascult de părinți (Ef. 6:1), de stăpîni (Ef. 6:5), de autoritățile civile (Tit 3:1) și de cele spirituale (Evr.13:17), atunci cînd nu contravin cuvintelor Tale Doamne. Isus a venit pe pămînt ca să împlinească nu voia Sa ci voia Tatălui (In. 6:38) și a ascultat pînă la moarte și încă moarte de cruce (Fil. 2:8). Tată, ajută-mă și pe mine să trăiesc în ascultare de Tine.