Pacea Domnului Isus


Isus a spus că vă las sau vă dau pacea Mea. A avea pacea lui Isus înseamnă a avea o inimă liberă de orice tulburare (In.14:27). Orice s-ar întîmpla în viața mea, să rămîn calm și încrezător în Domnul. Aceasta e o dovadă că Îl iubesc pe Domnul mai mult decît lucrurile pămîntești. Pot să am pacea lui Dumnezeu atunci cînd recunosc ”timpul cercetării” (Lc.19:44) ca să devin prieten cu Dumnezeu (Iov 22:21) prin Isus Cristos (Rom.5:1). Fiindcă lui Satan nu-i place legătura de pace între mine și Domnul, o va ataca ca să o distrugă. Veriga slabă în această legătură de pace cu Domnul sunt eu, de aceea atacurile vor fi îndreptate spre mine. Doamne, ajută-mă să fiu tare în Tine, ca pacea Ta să domnească în inima mea (Col.3:15) și să trăiesc în pace cu toți (1Cor. 7:15) căci la aceasta m-ai chemat.